.

Haai, my naam is Maree en ek woon op 'n 8.5ha kleinhoewe, my stukkie Afrika-aarde in Tarlton, Suid Afrika, saam met my wederhelf, verskeie geveerde vriende en Jacko, my Foxterrier x wat nie weet hy's 'n hond nie.

Ek het lankal geleer dat 'n mens jouself moet wees - na-apery is selfmoord en buitendien, wie is beter of meer interessant as jy self? Ek weet ook dat vir alles is daar 'n teenoorgestelde - binne/buite, bo/onder, wit/swart, negatief/positief en ek het ook al geleer dat 'n mens 'n keuse het en dat daar niks is wat jy ''moet'' doen nie - die ding is net om 'n besluit te neem en dit dan te DOEN. My groot voorliefdes is kuns, diere (veral voëls), die natuur, tuinwerk, die kus, skryf, spoelklippe, kerse, die kleur Oranje, Herfs, Lente, Somer, Winter, rekenaartegnologie, my MAC, kristalle, mense, my Land Rover en die Heelal.


Die toekoms hou wonderlike dinge in vir die mensdom - laat ons dit met vreugde ontvang!

dankbaar vir - die reuk van blomme vroeg in die oggend :: hierdie perfekte koppie stomende tee :: 'n taak wel gedaan :: Muesli en piesangs vir ontbyt :: 'n paar uur om te doen net wat ek wil :: 'n venster vol sonlig :: JOU!

::

Thursday, October 15, 2015

Jy tart die wette van die Heelal



Die oomblik wat jy inmeng met wat enigiemand anders doen, dan tart jy die Wette van die Heelal. Dit kannie gedoen word nie. Ons is 'n ontwikkelende Heelal. Dit is nie jou werk om enige iets te beheer of stop te sit of te onderdruk of van ontslae te raak of 'n bom daarop te laat val nie... Dit is nie jou werk om die dinge wat jy nie wil hê teen te werk nie. Jou werk is om toe te laat dat daardie dinge wat jy nie wil hê nie, jou die helderheid gee om te weet wat jy wil hê en dan vibrasionele vrede daarmee te vind.

Dan, soos 'n magneet, word jou wêreld 'n wêreld wat net toegang het tot daardie dinge wat jy besluit het jy wil hê. In geen opsig onderdruk of stop jy iemand anders  om te lewe soos hulle wil lewe nie, jy beheer en skep net jou eie realiteit.

.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...